טרור בעיצומה של שבת • 3 נדקרו ברעננה: "ניסה להכנס לבית הכנסת"

    בנצי לייזרוביץ, קובי פינקלר | צילום: איחוד הצלה אילוסטרציה 3 Comment on טרור בעיצומה של שבת • 3 נדקרו ברעננה: "ניסה להכנס לבית הכנסת"
    21:20
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on חמאס הודיע על הסכמה לעסקה; בישראל טוענים: זו לא ההצעה שלנו | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושה בני אדם נפצעו בפיגוע דקירה היום בצהרי יום השבת ברחוב אנילביץ בעיר רעננה, מחבל פלסטיני שהגיע למקום עם סכין דקר את השלושה ולאחר חיפושים הוא נמצא בחצר בית ונוטרל לאחר מכן על ידי כוחות הביטחון.

    חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים מאיר 2 פצועים, בהם: גבר כבן 40 במצב קשה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון , ואשה כבת 40 במצב קל עם פציעה ביד. ברחוב רמח"ל טופלה במקום אשה כבת 60 במצב קל מאוד שלא נזקקה לפינוי לבית חולים.

    חובש רפואת חרום במד"א רוני סלע ופאראמדיק מד"א אוהד שהגיעו בין הראשונים למקום סיפרו: "במקום הייתה המולה גדולה , גבר כבן 40 שכב על הכביש כשהוא מערפל הכרה וסובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי, הרדמה, הנשמה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך טיפול כשמצבו מוגדר קשה. בנוסף טיפלנו ופינינו אשה כבת 40 שהייתה בסמוך, היא הייתה בהכרה מלאה, התהלכה כשהיא סובלת מפציעה קלה ביד".

    עדי ראייה סיפרו כי המחבל ניסה להיכנס תחילה לבית כנסת בגן העלייה בעיר, כ-300 מטרים מהמקום שבו הוא נתפס. מאוחר יותר פרסמה המשטרה את זהותו של המחבל, שוהה בלתי חוקי בן 20 מהכפר טאמון שליד ג'נין.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אמאאאאאאאא איזהה פחדדד..

    2. 2

      רחמנא לצלן
      אגב,
      תמונות מניין? זה היה בשבת, לא?!
      וזה לא נראה תמונה ממצלמות רחוב.. מן הסתם יהודי צילם את זה בשבת.
      לדעתי בעיה להשתמש בתמונות שיהודי חילל עבורן את השבת ועבר על איסורי דאורייתא…
      שימו לב בעתיד

    3. 1

      לדעתי זו תמונה מפיגוע אחר ולא צולם בכלל בשבת